Thread: noob

Results 1 to 11 of 11
  1. #1 noob 
    Junior Member PSP User PRINCE OF SAIYANS's Avatar
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    18
    hey yall im new to this site n psp hacking n all that ive got a post in psp mods check it out need help fanx
    Reply With Quote  
     

  2. #2  
    PsP SaGe PSP Mad Hacker RoXante's Avatar
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    527
    welcome to site



    Reply With Quote  
     

  3. #3  
    TASK FORCE 141 PSP Elite Hacker Pirate's Avatar
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    1,023
    hello vegeta
    Welcome to PSPMOD

    you're lucky goku left from this site
    Last edited by Pirate; 05-01-2012 at 08:42 AM.
    Reply With Quote  
     

  4. #4  
    Super Moderator PSP Elite Hacker faustnero's Avatar
    Join Date
    May 2010
    Posts
    1,377
    welcome to this site. damn, you remind of a great great former comrade here in pmod.
    Reply With Quote  
     

  5. #5  
    Junior Member PSP User PRINCE OF SAIYANS's Avatar
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    18
    lol why am i lucky goku left? the reason i joined was to get help from him (damn) where he gone? hope yall can help
    Reply With Quote  
     

  6. #6  
    Super Moderator PSP Elite Hacker faustnero's Avatar
    Join Date
    May 2010
    Posts
    1,377
    yep. he left like a couple of lightyears ago. went to hell and imploded it.
    Reply With Quote  
     

  7. #7  
    TASK FORCE 141 PSP Elite Hacker Pirate's Avatar
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    1,023
    There's no need to sit and cry for goku.
    You've got any problems then the rest of us active here on PSPMOD will try to help you.
    Reply With Quote  
     

  8. #8  
    L
    PSP Elite Hacker El Guapo's Avatar
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    5,830
    Super Saiyan
    Reply With Quote  
     

  9. #9  
    TASK FORCE 141 PSP Elite Hacker Pirate's Avatar
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    1,023
    Quote Originally Posted by PRINCE OF SAIYANS View Post
    lol why am i lucky goku left? the reason i joined was to get help from him (damn) where he gone? hope yall can help
    Hey Prince

    have you ever watched dragonball Z/GT ? then you'll know what i'm talking about.

    you should be ashamed, begging for help from goku.
    Reply With Quote  
     

  10. #10  
    Junior Member PSP User PRINCE OF SAIYANS's Avatar
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    18
    Quote Originally Posted by Pirate View Post
    There's no need to sit and cry for goku.
    You've got any problems then the rest of us active here on PSPMOD will try to help you.

    me prince of saiyan cry hahahah


    EDIT:
    Quote Originally Posted by Pirate View Post
    Hey Prince

    have you ever watched dragonball Z/GT ? then you'll know what i'm talking about.

    you should be ashamed, begging for help from goku.
    shut up before i galick gun your ass haha
    Last edited by Pirate; 05-03-2012 at 04:33 AM. Reason: double posting
    Reply With Quote  
     

  11. #11  
    TASK FORCE 141 PSP Elite Hacker Pirate's Avatar
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    1,023
    As if i'm gonna let you get me , you saiyan piece of shit.

    bwhahahahahahah, you should know better than to mess with dankgame. and now you've got yourself banned too dickhead.lmao
    Reply With Quote  
     

Similar Threads

  1. Noob with a noob question
    By JCook in forum PSP Discussion
    Replies: 5
    Last Post: 03-18-2011, 06:22 PM
  2. Help I'm a noob
    By ArTex in forum PSP Discussion
    Replies: 12
    Last Post: 12-14-2007, 05:59 AM
  3. OMG!! another noob :P
    By cmollet in forum Introduce Yourself
    Replies: 14
    Last Post: 10-17-2007, 08:15 PM
  4. Help im a noob!
    By Kiasko in forum PSP Software, Firmware & Plugins
    Replies: 2
    Last Post: 10-08-2007, 08:20 PM
  5. Another NOOB
    By DraGkuLa in forum Introduce Yourself
    Replies: 2
    Last Post: 10-04-2007, 07:31 AM
Posting Permissions
  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •