Thread: Salami vs; bolgona

Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 18
  1. #1 Salami vs; bolgona 
    Member PSP User Boozy's Avatar
    Join Date
    May 2007
    Posts
    70
    Salami vs; bologna

    Discuss!

    I vote Salami /w bologna a close second
     

  2. #2  
    Senior Member PSP Mad Hacker
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    510
    well considering there's only 2 choices... you can'thave much of a close or far second.
    is it just me, or do newbies ALWAYS have the worst fucking grammar and spelling known to man?!
     

  3. #3  
    Senior Member PSP Elite Hacker spleblem's Avatar
    Join Date
    Feb 2007
    Posts
    1,301
    i would have to go with salami
    it is my favioute
    but of cource it does depend on what type of salami/bologna it is

    owh poporo
    im quoted in your signature but i never remember posting that
    and why is it there anyway i don't get it is it supose to be funny or something

    i don't care or anything, i like that is there (makes me fell good on the inside lol)

    just wondering
     

  4. #4  
    Senior Member PSP Mad Hacker
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    510
    haha you had posted in a thread after i literally responded to about 10 questions straight saying "use the search function". sadly, people don't learn to use search until after they ask a question that's been repeated about 100 times before.
    is it just me, or do newbies ALWAYS have the worst fucking grammar and spelling known to man?!
     

  5. #5  
    Senior Member PSP Elite Hacker spleblem's Avatar
    Join Date
    Feb 2007
    Posts
    1,301
    haha yeah it was about a faceplate or something i remeber now.
     

  6. #6  
    Member PSP User
    Join Date
    Jun 2007
    Posts
    40
    salami duh.. no contest
     

  7. #7  
    Senior Member PSP Elite Hacker
    Join Date
    May 2006
    Posts
    6,309
    weird poll. these usually dont start untill winter but ill go with bologna.
     

  8. #8  
    Retired Moderator PSP Elite Hacker Julie's Avatar
    Join Date
    Oct 2005
    Posts
    12,155
    bologna. im not a big fan of salami
    R.I.P Zoidberg
     

  9. #9  
    Senior Member PSP Elite Hacker adam's Avatar
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2,713
    salami...all cuz of subway
    YOU THINK BEGINNER SHOULD BE MOD!?http://www.pspmod.com/forums/firmwar...some-help.html Think AGAIN!
    READ THIS THREAD!

    Follow this thread to earn some free stuff w/o a credit card!
    http://www.pspmod.com/forums/off-top...-refferal.html
     

  10. #10  
    Senior Member I Modded My PSP heatzone07's Avatar
    Join Date
    May 2007
    Posts
    445
    can't live without either...both
     

  11. #11  
    Member PSP User zero838's Avatar
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    91
    bologna the best...lol
     

  12. #12  
    Senior Member PSP Elite Hacker HALOBOY's Avatar
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1,064
    bologna pwns.
    2.60>2.71>1.5>3.03OE-C>Semibrick>1.5>3.03OE-C>3.40 OE-A>REFLASH>3.40-HALO>1.5>3.40-HALO
    Have 3.40 OE-A?SHOW US! edited9/25/07 http://www.pspmod.com/forums/digital...ions-here.html
    Custom Halo PSP


    PSPz Hacked:6 Bricks:1 Semibricks:3 Pandora Revives:2
     

  13. #13  
    Senior Member I Modded My PSP
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    246
    salami all day!!!!!!!!!!!!
    Quote Originally Posted by fubar42o View Post
    Damn what a hustler. Kick him while he's down why don't you? .......
     

  14. #14  
    Senior Member I Modded My PSP
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    115
    damn I like them equal... I feel bad for choosing favorites..
     

  15. #15  
    Senior Member PSP Elite Hacker Bewood's Avatar
    Join Date
    Apr 2008
    Posts
    3,504
    Quote Originally Posted by sidebrake View Post
    damn I like them equal... I feel bad for choosing favorites..
    Dude look at the date this thread was posted.

    In the top left corner of each post before ours..

    Why did you post on such an old thread??

     

Page 1 of 2 12 LastLast
Posting Permissions
  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •