Thread: OMG I'm famous.

Results 1 to 9 of 9
  1. #1 OMG I'm famous. 
    Super Senior Member PSP Elite Hacker Pirate-M.Lifnen's Avatar
    Join Date
    Feb 2007
    Posts
    3,010
    I was wondering around on youtube, and decided to search for something from my school or the like.

    I came upon this video.
    YouTube - Martini - German class 3rd

    It's a really crappy quality video of me and my class singing a song to celebrate a German holiday - Martini.

    (I'm the really tall one in the middle.)
    Rules, rules, rules. WinRAR
    The most important thread you'll ever read..

    "The mods look like the gestapo; 'do as we say, not as we do.'"
    Reply With Quote  
     

  2. #2  
    I'm Pitching A Tent PSP Elite Hacker Chriscyco30's Avatar
    Join Date
    Jun 2007
    Posts
    4,291
    wow u really are tall, u look 6 ft over, anyways what was that song??
    Reply With Quote  
     

  3. #3  
    Super Senior Member PSP Elite Hacker Pirate-M.Lifnen's Avatar
    Join Date
    Feb 2007
    Posts
    3,010
    Yeah, I'm 6'8" now, but, not there - more like 6'6" or 6'7".

    The song is called "Ich geh mit meiner Laterne" which litterally means "I Go with My Lantern"

    Lyrics - German and English

    Information on Martini

    It celebrates a man named Saint Martin, for saving a freezing peasant, by ripping his coat in half and sharing it with him.

    But, today the idea is, is that German kids go around to everyone's doors, sing that song, and they get little candies for it. Like Halloween.
    Rules, rules, rules. WinRAR
    The most important thread you'll ever read..

    "The mods look like the gestapo; 'do as we say, not as we do.'"
    Reply With Quote  
     

  4. #4  
    Senior Member PSP Mad Hacker se_p800's Avatar
    Join Date
    Jun 2007
    Posts
    710
    6 foot 8? Shit man. thats like well over a foot bigger then me. Im like 5ft 6 or 7. And it doesnt mean your famous lol, sorry to steal your thunder.
    Reply With Quote  
     

  5. #5  
    Super Senior Member PSP Elite Hacker Pirate-M.Lifnen's Avatar
    Join Date
    Feb 2007
    Posts
    3,010
    No, I'm famous because I'm on t3h int3rn3tz...
    And, I didn't put myself on there.
    Rules, rules, rules. WinRAR
    The most important thread you'll ever read..

    "The mods look like the gestapo; 'do as we say, not as we do.'"
    Reply With Quote  
     

  6. #6  
    Senior Member PSP Mad Hacker se_p800's Avatar
    Join Date
    Jun 2007
    Posts
    710
    lmao. Whatever you say :P
    Reply With Quote  
     

  7. #7  
    Senior Member PSP Elite Hacker yaboyryan666's Avatar
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    1,531
    well i watched the vid and i dont really know what to say about it.
    but yeah man your really tall. how old are you?
    im 6"2'
    ░▒▓Dark_Alex▓▒░ is a PSP hacking GOD.
    Dark-Alex.org


    Reply With Quote  
     

  8. #8  
    I'm Pitching A Tent PSP Elite Hacker Chriscyco30's Avatar
    Join Date
    Jun 2007
    Posts
    4,291
    6 ft 2...thats like the minimum height I want to be when I grow up,well im 13 right now, and Im 5"6, will I grow atleast over 6 ft?
    Reply With Quote  
     

  9. #9  
    Super Senior Member PSP Elite Hacker Pirate-M.Lifnen's Avatar
    Join Date
    Feb 2007
    Posts
    3,010
    Currently 16.
    15 in the video.
    Rules, rules, rules. WinRAR
    The most important thread you'll ever read..

    "The mods look like the gestapo; 'do as we say, not as we do.'"
    Reply With Quote  
     

Similar Threads

  1. Famous Macs3xuals
    By urineanus in forum Mac
    Replies: 1
    Last Post: 05-20-2007, 11:10 PM
Posting Permissions
  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •