View Poll Results: ipod nano 16GB vs ipod touch 8GB

Voters
6. You may not vote on this poll
  • Ipod nano 16GB

    1 16.67%
  • Ipod touch 8GB

    5 83.33%

Thread: ipod nano vs ipod touch

Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 20
  1. #1 ipod nano vs ipod touch 
    Senior Member I Modded My PSP timtimnz's Avatar
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    120
    hi just wondering what kinda ipod i should get a 16GB Nano or a 8gig ipod touch i have about 10 gig of music but could easly drop that to bout 6 or 7 what do you guys think? what would you do?

    Remember kids rap is only one letter away from crap.
    call in to learn something new.
    Reply With Quote  
     

  2. #2  
    Senior Member PSP Mad Hacker Fayko's Avatar
    Join Date
    Jul 2008
    Posts
    875
    ipod touch you can touch it and it can touch you o.0

    lol
    Games and screen quality is better on the touch i think so my vote is touch
    Reply With Quote  
     

  3. #3  
    Senior Member PSP Elite Hacker Killer's Avatar
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    4,315
    Get a creative product instead.
    Reply With Quote  
     

  4. #4  
    Senior Member I Modded My PSP
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    477
    Screw MP3 Players - Just Use Your PSP With A 16GB Memory Card Like I Do.
    Reply With Quote  
     

  5. #5  
    Senior Member PSP Elite Hacker Killer's Avatar
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    4,315
    Quote Originally Posted by JOKesTER View Post
    Screw MP3 Players - Just Use Your PSP With A 16GB Memory Card Like I Do.
    I used to do that, but the phat (that i have) is far too bulky to carry around in your pocket. I used to use my Creative 4GB MP3 player, but now i usually use my Sony Ericcson phone with a 2GB M2 card.

    I would rather burn than buy an i product though. Overpriced, overhyped fashion accessories.
    Reply With Quote  
     

  6. #6  
    Senior Member I Modded My PSP
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    477
    Then Just Get An 1G Iphone And Hack It And Your Good-2-Go
    Reply With Quote  
     

  7. #7  
    Senior Member PSP Elite Hacker
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    3,334
    Quote Originally Posted by timtimnz View Post
    hi just wondering what kinda ipod i should get a 16GB Nano or a 8gig ipod touch i have about 10 gig of music but could easly drop that to bout 6 or 7 what do you guys think? what would you do?
    If you would want to put it in your pocket while listening to music, get the nano. I have a touch and its a bit bulky to put in a pocket.

    But if youre into the idea of having all the apps (which imo some are really poor quality and i wouldnt buy them) then get the touch.

    But personally, id say nano. Youll probably acquire more music, and its a bitch when you cant fit it all onto the touch.


    Quote Originally Posted by Darkheart13
    PWNED BICH DONT EVEN ATTEMP TO MAKE AN INSULT..
    [!]
    Reply With Quote  
     

  8. #8  
    Senior Member PSP Elite Hacker Killer's Avatar
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    4,315
    The idiot in that other ipod thread listed supposedly some of the best apps for the touch, and i seriously wouldn't want any of them. All useless.
    Reply With Quote  
     

  9. #9  
    Senior Member PSP Elite Hacker
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    3,334
    Quote Originally Posted by killer3737 View Post
    The idiot in that other ipod thread listed supposedly some of the best apps for the touch, and i seriously wouldn't want any of them. All useless.
    Uhh, you mean me? XD

    If you do i was highlighting the *apparently* best ones, cuz they all just fail.

    Im actually trying to sell my itouch and by a new nano.

    Apple just has me seriously pissed off.


    Quote Originally Posted by Darkheart13
    PWNED BICH DONT EVEN ATTEMP TO MAKE AN INSULT..
    [!]
    Reply With Quote  
     

  10. #10  
    Senior Member PSP Elite Hacker Killer's Avatar
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    4,315
    Quote Originally Posted by Andromeda View Post
    Uhh, you mean me? XD

    If you do i was highlighting the *apparently* best ones, cuz they all just fail.

    Im actually trying to sell my itouch and by a new nano.

    Apple just has me seriously pissed off.
    No i meant the OP, he made a long list at some point in the thread when i asked him what the best apps were for it.
    Reply With Quote  
     

  11. #11  
    WeThEgReEnPeOpLe
    Guest
    wtf this is stupid who would pick a nano over an iPod touch?
    Reply With Quote  
     

  12. #12  
    Senior Member I Modded My PSP
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    477
    Quote Originally Posted by WeThEgReEnPeOpLe View Post
    wtf this is stupid who would pick a nano over an iPod touch?
    WTF Your Comments Stupid - Who Would Pick A Nano Or Touch Over A PSP With A 16GB Memory Card?
    Reply With Quote  
     

  13. #13  
    Senior Member PSP Elite Hacker Killer's Avatar
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    4,315
    Quote Originally Posted by WeThEgReEnPeOpLe View Post
    wtf this is stupid who would pick a nano over an iPod touch?
    Like i say i wouldn't buy either, but if you forced me at gunpoint i'd take the nano.

    Nano = 16GB for £147.99
    Touch = 8GB for £155.51

    Both prices taken from Amazon. Why would i want half the storage space at a little more cost just so i can play videos and shitty games? I have other devices, IE my PSP for that. For an Mp3 player, i just want it to play Mp3s.
    Reply With Quote  
     

  14. #14  
    WeThEgReEnPeOpLe
    Guest
    Quote Originally Posted by killer3737 View Post
    Like i say i wouldn't buy either, but if you forced me at gunpoint i'd take the nano.

    Nano = 16GB for £147.99
    Touch = 8GB for £155.51

    Both prices taken from Amazon. Why would i want half the storage space at a little more cost just so i can play videos and shitty games? I have other devices, IE my PSP for that. For an Mp3 player, i just want it to play Mp3s.

    yea but its touch screen lol
    Reply With Quote  
     

  15. #15  
    Senior Member PSP Elite Hacker Killer's Avatar
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    4,315
    Quote Originally Posted by WeThEgReEnPeOpLe View Post
    yea but its touch screen lol
    I hope you're kidding.
    Reply With Quote  
     

Page 1 of 2 12 LastLast

Similar Threads

  1. Replies: 4
    Last Post: 04-18-2010, 10:53 PM
  2. iPod Nano
    By bboydrift in forum Off-Topic Discussion
    Replies: 4
    Last Post: 03-03-2010, 01:18 AM
  3. ipod nano
    By buu125 in forum Off-Topic Discussion
    Replies: 12
    Last Post: 02-22-2007, 07:34 PM
  4. Ipod Video Vs. Ipod Nano
    By Livinitup_042001 in forum Off-Topic Discussion
    Replies: 21
    Last Post: 06-24-2006, 12:08 AM
  5. Used Ipod Nano
    By IbreakForSquirrels in forum Marketplace
    Replies: 4
    Last Post: 02-14-2006, 11:05 PM
Posting Permissions
  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •