Thread: getting this vid on psp

Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 17
  1. #1 getting this vid on psp 
    Member PSP User mr.potter's Avatar
    Join Date
    Apr 2006
    Posts
    40
    http://www.jeffpatch.com/?p=11
    ok i saved it under 100MNV01 under MP_ROOT
    its mpeg-4 and its not playing
    idk wat to do
    Reply With Quote  
     

  2. #2  
    Senior Member PSP Elite Hacker
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    1,595
    ok. try converting it again through psp video 9. it also will send the video to the right folder. or, search that topic again on google. im gonna. i need to fix some pixels as well.

    JOIN CYBERNATIONS!!-www.cybernations.net
    Reply With Quote  
     

  3. #3  
    Member PSP User mr.potter's Avatar
    Join Date
    Apr 2006
    Posts
    40
    alright thx
    Reply With Quote  
     

  4. #4  
    Member PSP User mr.potter's Avatar
    Join Date
    Apr 2006
    Posts
    40
    when i go to look for the file to conver ti cant find it
    Reply With Quote  
     

  5. #5  
    Senior Member PSP Elite Hacker
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    1,595
    http://www0.slickdeals.net/?t=107477...aner%20psp.rar

    go there, then get the vid

    go into the 100MNV01 folder and put it there. it works fine for me

    make sure you hit the triangle button and set it to full screen and set it to repeat if youre gonna run it for a long time



    btw..dont double post
    just a friendly reminder

    JOIN CYBERNATIONS!!-www.cybernations.net
    Reply With Quote  
     

  6. #6  
    Member PSP User mr.potter's Avatar
    Join Date
    Apr 2006
    Posts
    40
    o lol
    i never knew what a double post was
    sorry lol
    wen i try to run it it says windows cannot open file
    Reply With Quote  
     

  7. #7  
    Senior Member PSP Elite Hacker
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    1,595
    yeah...just be careful.....not everyone is kind as me about it

    umm...try it on your psp and not the pc

    JOIN CYBERNATIONS!!-www.cybernations.net
    Reply With Quote  
     

  8. #8  
    Senior Member PSP Elite Hacker BLACKOUT's Avatar
    Join Date
    Jul 2005
    Posts
    1,917
    get quickktime, or realplayer.
    then you can watch it
    Reply With Quote  
     

  9. #9  
    Member PSP User mr.potter's Avatar
    Join Date
    Apr 2006
    Posts
    40
    i tried on the psp wont show up under videos, n i got quictime
    idk im prolly doing something wrong
    Reply With Quote  
     

  10. #10  
    Senior Member PSP Elite Hacker
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    1,595
    ok...write each thing you do. if you follow exactly as i told, it should work

    JOIN CYBERNATIONS!!-www.cybernations.net
    Reply With Quote  
     

  11. #11  
    Member PSP User mr.potter's Avatar
    Join Date
    Apr 2006
    Posts
    40
    clikced link, save to removable disc,mp_root, 100mn...,download complete, remove usb n its not there\
    well it is if i look under my computer-removable disc but its not on the psp
    Reply With Quote  
     

  12. #12  
    Senior Member PSP Elite Hacker
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    1,595
    i no wut you did!! the file is a zipped file. you need to unzip it before you put it on the memory card!!

    JOIN CYBERNATIONS!!-www.cybernations.net
    Reply With Quote  
     

  13. #13  
    Member PSP User mr.potter's Avatar
    Join Date
    Apr 2006
    Posts
    40
    and how do i do that
    sorry for being sucha dummy lol
    Reply With Quote  
     

  14. #14  
    Senior Member PSP Elite Hacker BLACKOUT's Avatar
    Join Date
    Jul 2005
    Posts
    1,917
    click the extract button, as youre in windows, (such a dummy =P) if you were smart and ran mac... not that i love macs...... you just open it, and there it is, unzipped... kinda like a few of my ex's.. you just tel it to do something, and there it is, done.
    Reply With Quote  
     

  15. #15  
    Member PSP User mr.potter's Avatar
    Join Date
    Apr 2006
    Posts
    40
    h/o................
    its working!!!!!!
    cept idk if it took out the stuck pixel thinger
    thx for the help lol
    Reply With Quote  
     

Page 1 of 2 12 LastLast
Posting Permissions
  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •