Thread: help -.-

Results 1 to 15 of 15
  1. #1 help -.- 
    Senior Member I Modded My PSP Autopsy's Avatar
    Join Date
    May 2006
    Posts
    208
    i need some help ppl i dont know how much this is below is in american $$$$
    Weekly from 81,200 Yen
    Monthly from 219,000 Yen
    3 Months from 594,000 Yen




    PS: im going to find me an apartment instead of a hotel ^.^

    here the site ive been looking at - http://www.furnished-apartment-toky...apartments.html

    and yes i know i can transfer my american money into yen thats not the hard part right now is what i need to know how much its gonna be =P to get this started lol


    help o.O

    Custom Firmware 5.00 m33-4 [hardmod 2GB pandora battery]
    Firmware 1.50 - Japanese - Mint Condish -Stolen
    Uncover The Truth

    -Alien Autopsy
    Reply With Quote  
     

  2. #2  
    Senior Member I Modded My PSP
    Join Date
    Apr 2006
    Posts
    378
    I hope you dont plan on buying the DS Lite when you get over there...SOLD OUT
    Now Playing And LOVING Tom Clancy's Ghost Recon Advanced Warfighter.
    Reply With Quote  
     

  3. #3  
    Senior Member I Modded My PSP Autopsy's Avatar
    Join Date
    May 2006
    Posts
    208
    lol nah i already have a ds.... i dont really like it =\

    Custom Firmware 5.00 m33-4 [hardmod 2GB pandora battery]
    Firmware 1.50 - Japanese - Mint Condish -Stolen
    Uncover The Truth

    -Alien Autopsy
    Reply With Quote  
     

  4. #4  
    Senior Member I Modded My PSP DL992's Avatar
    Join Date
    Jan 2006
    Posts
    238
    Can i move with you i would love to go to tokyo, im sick of craptastic toledo ohio.

    Currency Converter

    Screen names
    NFS Carbon Own the city:SENNINKAI
    Games that im playing
    WTF
    Ghost In the Shell Stand Alone Ciomplex
    Smart Bomb


    Posting guidelines
    DO NOT ASK ABOUT ISO'S IT'S NOT ALLOWED HERE
    Reply With Quote  
     

  5. #5  
    Senior Member I Modded My PSP Autopsy's Avatar
    Join Date
    May 2006
    Posts
    208
    if your Serious its kewl with me, thanks for the converter btw

    but no really if you really want to its kewl



    American Airlines <- Plane Ticket
    American Airlines
    Flight 61
    12:05pm
    Dallas/Ft Worth, TX (DFW)
    4:35pm - Tue, Jan 2
    Next day arrival
    Tokyo, Japan (NRT)
    13hrs 30min - Nonstop

    $1,805

    Custom Firmware 5.00 m33-4 [hardmod 2GB pandora battery]
    Firmware 1.50 - Japanese - Mint Condish -Stolen
    Uncover The Truth

    -Alien Autopsy
    Reply With Quote  
     

  6. #6  
    Senior Member I Modded My PSP
    Join Date
    Apr 2006
    Posts
    378
    Damn Autopsy, Is Texas that boring? Looks like somebody is ready to leave and aint looking back...
    Now Playing And LOVING Tom Clancy's Ghost Recon Advanced Warfighter.
    Reply With Quote  
     

  7. #7  
    Senior Member I Modded My PSP Autopsy's Avatar
    Join Date
    May 2006
    Posts
    208
    for sure ^.^

    Custom Firmware 5.00 m33-4 [hardmod 2GB pandora battery]
    Firmware 1.50 - Japanese - Mint Condish -Stolen
    Uncover The Truth

    -Alien Autopsy
    Reply With Quote  
     

  8. #8  
    Senior Member PSP Elite Hacker TZone's Avatar
    Join Date
    Nov 2005
    Posts
    1,186
    Quote Originally Posted by Autopsy
    if your Serious its kewl with me, thanks for the converter btw

    but no really if you really want to its kewl



    American Airlines <- Plane Ticket
    American Airlines
    Flight 61
    12:05pm
    Dallas/Ft Worth, TX (DFW)
    4:35pm - Tue, Jan 2
    Next day arrival
    Tokyo, Japan (NRT)
    13hrs 30min - Nonstop

    $1,805
    Dude, your trying to leave and I'm trying to Move to Dallas, TX area LOL!


    Reply With Quote  
     

  9. #9  
    Senior Member I Modded My PSP Autopsy's Avatar
    Join Date
    May 2006
    Posts
    208
    Quote Originally Posted by TZone
    Dude, your trying to leave and I'm trying to Move to Dallas, TX area LOL!

    lol why would you want to move here =\

    Custom Firmware 5.00 m33-4 [hardmod 2GB pandora battery]
    Firmware 1.50 - Japanese - Mint Condish -Stolen
    Uncover The Truth

    -Alien Autopsy
    Reply With Quote  
     

  10. #10  
    Senior Member PSP Elite Hacker drizzle's Avatar
    Join Date
    Sep 2005
    Posts
    3,204
    Here kicks ass! I mean, I am here so it has to kick ass
    Before you post please
    Read the sticky's Read the manual Use the search button Google it

    Drizzle's so cool he sh*ts icecubes.
    Reply With Quote  
     

  11. #11  
    Senior Member I Modded My PSP DL992's Avatar
    Join Date
    Jan 2006
    Posts
    238
    If i had the one grand to do it then hell yeah but alas im stuck at a Krogers doing night stock and i only get paid 6.65

    Screen names
    NFS Carbon Own the city:SENNINKAI
    Games that im playing
    WTF
    Ghost In the Shell Stand Alone Ciomplex
    Smart Bomb


    Posting guidelines
    DO NOT ASK ABOUT ISO'S IT'S NOT ALLOWED HERE
    Reply With Quote  
     

  12. #12  
    Senior Member I Modded My PSP Autopsy's Avatar
    Join Date
    May 2006
    Posts
    208
    lol no worries thats what i make working at burgerking right now i have saved... $5,947 ^.^

    Custom Firmware 5.00 m33-4 [hardmod 2GB pandora battery]
    Firmware 1.50 - Japanese - Mint Condish -Stolen
    Uncover The Truth

    -Alien Autopsy
    Reply With Quote  
     

  13. #13  
    Senior Member PSP Elite Hacker TZone's Avatar
    Join Date
    Nov 2005
    Posts
    1,186
    Quote Originally Posted by Autopsy
    lol why would you want to move here =\
    My Brother lives in Austin, my mom lives in Waco, my inlaws will be moving to Fort Worth next year... sooo as you can see , I want my kids around their grandparents


    Reply With Quote  
     

  14. #14  
    Senior Member I Modded My PSP Autopsy's Avatar
    Join Date
    May 2006
    Posts
    208
    Quote Originally Posted by TZone
    My Brother lives in Austin, my mom lives in Waco, my inlaws will be moving to Fort Worth next year... sooo as you can see , I want my kids around their grandparents
    awwwww i see, and understand i was raised by my grandparents almost half my life, im closer to them than i am my dad =P

    Custom Firmware 5.00 m33-4 [hardmod 2GB pandora battery]
    Firmware 1.50 - Japanese - Mint Condish -Stolen
    Uncover The Truth

    -Alien Autopsy
    Reply With Quote  
     

  15. #15  
    Member PSP User zefen's Avatar
    Join Date
    May 2006
    Posts
    43
    lucky bastard. its my dream to go to tokyo but i only have $700 and its going to take me like another year to make $700.
    Koji ma Oshi: Good Things, Many Devils
    Ok, so here were my options. (a), quickly duck left, dodge the claw and take him out with a spinning back kick, or (b), take the claw in the face, roll on the ground and die.
    Hmm, should have gone with (a).
    Reply With Quote  
     

Posting Permissions
  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •