Thread: Help me translate this Private Message from Dende00

Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 28
  1. #1 Help me translate this Private Message from Dende00 
    Senior Member I Modded My PSP mofo196's Avatar
    Join Date
    Aug 2005
    Posts
    433
    So I recieved this PM from Dende00 this past week.

    Subject: yea Dats right
    Body: Yea I am a spoiled brat, so wha. NY dudes always wanna get in on some bashin, next time mind ur fuckin business u coward.


    I'm guessing I offended him in some way (no real suprise there as this is an indication of how delicate he is). Other than that I am completely puzzled by what he's trying to say here. Now I don't listen to the rap music or watch MTV anymore, so I leave it to the youth of this forum to translate.

    Any help is appreciated.
    --
    Oh people, know that you have committed great sins. If you had not committed great sins, God would not have sent a punishment like me upon you.
    Reply With Quote  
     

  2. #2  
    Senior Member PSP Elite Hacker BLACKOUT's Avatar
    Join Date
    Jul 2005
    Posts
    1,917
    he was saying that his mother still tucks him in at night.
    Reply With Quote  
     

  3. #3  
    Retired Moderator PSP Elite Hacker Julie's Avatar
    Join Date
    Oct 2005
    Posts
    12,155
    yeah mofo. mind your business on a public forum lol... keep your nose out of his business that he deciedes to air out in a public forum, for everyone to read and then comment on. damn. wtf is wrong with u kids
    R.I.P Zoidberg
    Reply With Quote  
     

  4. #4  
    Senior Member PSP Elite Hacker
    Join Date
    May 2006
    Posts
    6,309
    im guessing hes a spolied barat from N.Y. adn wants to fight someone, and to micd your business you coward.
    Reply With Quote  
     

  5. #5  
    Senior Member PSP Elite Hacker matrixsucks's Avatar
    Join Date
    Jul 2005
    Posts
    2,039
    Quote Originally Posted by julie
    yeah mofo. mind your business on a public forum lol... keep your nose out of his business that he deciedes to air out in a public forum, for everyone to read and then comment on. damn. wtf is wrong with u kids
    no one knows
    Today has been the most beautiful day I've ever seen.
    Reply With Quote  
     

  6. #6  
    Retired Moderator PSP Elite Hacker Julie's Avatar
    Join Date
    Oct 2005
    Posts
    12,155
    i love when people get pissed off when someone comments on something they decieded to post on a public forum, ya know? if you air your problems out in a place for everyone to see, dont get pissed off when someone talks about it or replys to the thread. if you HAVE to get it out, write it in live journal, not here
    R.I.P Zoidberg
    Reply With Quote  
     

  7. #7  
    Senior Member PSP Elite Hacker drizzle's Avatar
    Join Date
    Sep 2005
    Posts
    3,204
    Subject:Yes, that is right
    Body: Yes I am a spoiled brat, so what? People from New York like to join conversations where some one is being insulted and put in their two cents worth. Next time there is a conversation where I am being insulted, please do not add your two cents. You are a coward.


    Not my words, just the way I would translate it I would make two comments about this...
    1) Don't stereo type, not all New Yorkers are one way or the other
    2) If you are having a conversation on a public internet forum, you can not tell people to mind there own business... I mean you are posting to the public in general and therefor you are making it their business
    Before you post please
    Read the sticky's Read the manual Use the search button Google it

    Drizzle's so cool he sh*ts icecubes.
    Reply With Quote  
     

  8. #8  
    Quote Originally Posted by mofo196
    So I recieved this PM from Dende00 this past week.

    Subject: yea Dats right
    Body: Yea I am a spoiled brat, so wha. NY dudes always wanna get in on some bashin, next time mind ur fuckin business u coward.


    I'm guessing I offended him in some way (no real suprise there as this is an indication of how delicate he is). Other than that I am completely puzzled by what he's trying to say here. Now I don't listen to the rap music or watch MTV anymore, so I leave it to the youth of this forum to translate.

    Any help is appreciated.
    i got one of these to

    Cult X Member 6

    Signature by Drizzle
    all noobs post in the intro section before posting anywhere click here
    Reply With Quote  
     

  9. #9  
    Retired Moderator PSP Elite Hacker Julie's Avatar
    Join Date
    Oct 2005
    Posts
    12,155
    remember guys. hes "oppressed" so hes gonna try to fight "the man" cause "the man" is holding him down
    R.I.P Zoidberg
    Reply With Quote  
     

  10. #10  
    Senior Member PSP Elite Hacker PSP_Bro's Avatar
    Join Date
    Aug 2005
    Posts
    1,447
    The white man devil holds us all down
    Quote Originally Posted by julie
    who me? im a perfect lil angel
    Quoted For Truth......Quoted for Truth
    Reply With Quote  
     

  11. #11  
    Senior Member PSP Elite Hacker IONz's Avatar
    Join Date
    Jun 2005
    Posts
    2,608
    I'm surprised I didn't get a pm......


    "Think for yourself, question authority" - Timothy Leary
    Reply With Quote  
     

  12. #12  
    Senior Member PSP Mad Hacker Dende00's Avatar
    Join Date
    May 2006
    Posts
    900
    Im ur diseases, nothin, shit. Now can u get off my back? I guess u want me to lash out again. I wont so if thats ur mission. U best tell HQ mission failed. Like I said before keep it comin, lol.
    Reply With Quote  
     

  13. #13  
    Senior Member PSP Elite Hacker BLACKOUT's Avatar
    Join Date
    Jul 2005
    Posts
    1,917
    but you did lash back with that.
    you're an idiot.

    please stay away from these forums if you are going to harrass our members.

    now i've said it politely.

    FUCK OFF
    Reply With Quote  
     

  14. #14  
    Senior Member PSP Elite Hacker matrixsucks's Avatar
    Join Date
    Jul 2005
    Posts
    2,039
    Quote Originally Posted by Dende00
    Im ur diseases, nothin, shit. Now can u get off my back? I guess u want me to lash out again. I wont so if thats ur mission. U best tell HQ mission failed. Like I said before keep it comin, lol.
    No, you're the reason people hate america.

    (oh, and you're a faggot. Leave now.)
    Today has been the most beautiful day I've ever seen.
    Reply With Quote  
     

  15. #15  
    Senior Member PSP Elite Hacker PSP_Bro's Avatar
    Join Date
    Aug 2005
    Posts
    1,447
    Quote Originally Posted by matrixsucks
    No, you're the reason people hate america.

    (oh, and you're a faggot. Leave now.)
    HEY JERK...
    MIT OR NOT THAT WAS RUDE jk
    Quote Originally Posted by julie
    who me? im a perfect lil angel
    Quoted For Truth......Quoted for Truth
    Reply With Quote  
     

Page 1 of 2 12 LastLast

Similar Threads

  1. Translate Games ?
    By Impulse in forum PSP Games
    Replies: 8
    Last Post: 11-15-2010, 09:30 AM
  2. Private Help anyone plz???
    By rose_ranger in forum PSP Discussion
    Replies: 2
    Last Post: 08-27-2009, 03:16 PM
  3. Private Socom FTB2 and more Codes
    By Mr.iHack in forum PSP Discussion
    Replies: 2
    Last Post: 01-16-2009, 06:21 PM
  4. why do i get this message?
    By mexican_hulk in forum PSP Discussion
    Replies: 7
    Last Post: 08-21-2007, 03:47 PM
  5. The Trial of Dende00
    By Julie in forum Off-Topic Discussion
    Replies: 173
    Last Post: 12-18-2006, 02:01 PM
Posting Permissions
  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •