Thread: New Banner?

Results 1 to 12 of 12
  1. #1 New Banner? 
    Member PSP User
    Join Date
    Jun 2007
    Posts
    58
    I think PSP mod could use a new banner at the top of the page. I mean, we still have the PSP1000. Nothing wrong with it, but it's getting old and kind of boring. Maybe we could get a banner with all 3 PSPs? Or, at least one of the newer ones..

    Just my 2 cents.
    FW History:
    2.71>Too long to list...>3.90 M33-3

    Quote Originally Posted by some guy on another site
    okay, I downloaded the emulator, but the gba games don't fit in the UMD slot?
     

  2. #2  
    ♥ man ass PSP Elite Hacker carp's Avatar
    Join Date
    Jun 2007
    Posts
    2,920
    Quote Originally Posted by stingray0123 View Post
    I think PSP mod could use a new banner at the top of the page. I mean, we still have the PSP1000. Nothing wrong with it, but it's getting old and kind of boring. Maybe we could get a banner with all 3 PSPs? Or, at least one of the newer ones..

    Just my 2 cents.
    all of the psp's look the same basically.
    in a picture u couldnt really tell the difference anyhow.
    I'm a fag.
     

  3. #3  
    Senior Member PSP Elite Hacker canadianbacon's Avatar
    Join Date
    May 2007
    Posts
    3,795
    Quote Originally Posted by carp View Post
    all of the psp's look the same basically.
    in a picture u couldnt really tell the difference anyhow.
    NO

    it needs to be 1/8th thinner and have a brighter LCD screen, dumbass.

    Gawd, there are big differences

    seth is an American hero
     

  4. #4  
    ♥ man ass PSP Elite Hacker carp's Avatar
    Join Date
    Jun 2007
    Posts
    2,920
    Quote Originally Posted by canadianbacon View Post
    NO

    it needs to be 1/8th thinner and have a brighter LCD screen, dumbass.

    Gawd, there are big differences

    seth is an American hero

    oh wait the psp-3000 also has a mic on it and a playstation sign instead of a HOME button. and an even brighter screen. those are some notable differences for a banner.....


    i try.
    I'm a fag.
     

  5. #5  
    Junior Member
    Join Date
    Aug 2008
    Posts
    4
    Wow, Hes Just Trying To Make A Fucking Suggestion And You Two Peices Of Shit Have To Be Gay Flamers About, The Banner Looks Like Shit Anyways, And Carp Is That A Picture Of You? Looks Like A Dirty Jew Ffs, And Thats The Ugliest Fucking Car Ive Every Seen Canadianbacon, And I Bet You Enjoy Shoving That Shovel All The Way Up Your Ass Homo, Btw Sony Sucks Ass 360 Ftw Bitchs!
     

  6. #6  
    Junior Member
    Join Date
    Aug 2008
    Posts
    4
    Wow, Hes Just Trying To Make A Suggestion For This Stupid Peice Of Crap Forum, And You To Noobs Who Live In There Moms Basement Have To Come And Flame It, The Banner Looks Like Shit Anyways, Does Carp Stand For Crap? You Pic Looks Like A Dirty Jew That You Like To Have Anal Sex With, And The Guy In Your Sig Looks Like A Bum That Hasnt Had A Shower In A Week, Canadianbacons Sig Is The Gayest Car Ive Every Seen, And You Have A Shovel? No Fucking Way, I Cant Beleive You, I Would Ask To See It But Its Probly Brown Cuz Youve Had It Up Your Ass So Many Times, Or Do You Wash It?
     

  7. #7  
    Junior Member
    Join Date
    Aug 2008
    Posts
    4
    Wow, You Stupid Peice Of Shit Flamers, He Just Trying To Make A Suggestion For This Peice Of Shit Forum, The Banner Looks Like Shit Anyways So Why Not Make A New One? Btw Did You Spell Crap Wrong And Came Up With Carp? The Guy In Your Sig Looks Like A Bum Who Hasnt Bathed In A Week, And The Fucking Dirty Jew For You Pic, Just Wow, You Like Having Anal From Him Or Something? Canadianbacons Sig Is The Ugliest Peice Of Shit Ive Ever Seen, Even Craps Is Better, Its A Peice Of Shit Car, And You Has A Shovel, No Fucking Way, I Want To Beleive You But I Cant Cuz Its To Farm Up Your Ass To Reach To Show Me


    Btw
    Sony Sucks
    360 Ftw Bitchs
     

  8. #8  
    Junior Member
    Join Date
    Aug 2008
    Posts
    4
    Wow, You Stupid Peice Of Shit Flamers, He Just Trying To Make A Suggestion For This Peice Of Shit Forum, The Banner Looks Like Shit Anyways So Why Not Make A New One? Btw Did You Spell Crap Wrong And Came Up With Carp? The Guy In Your Sig Looks Like A Bum Who Hasnt Bathed In A Week, And The Fucking Dirty Jew For You Pic, Just Wow, You Like Having Anal From Him Or Something? Canadianbacons Sig Is The Ugliest Peice Of Shit Ive Ever Seen, Even Craps Is Better, Its A Peice Of Shit Car, And You Has A Shovel, No Fucking Way, I Want To Beleive You But I Cant Cuz Its To Farm Up Your Ass To Reach To Show Me


    Btw
    Sony Sucks
    360 Ftw Bitchs
     

  9. #9  
    cheezus19946
    Guest
    i think the banner is fine. it's like a trademark....lol.
    p.s stingray0123 ur quote in ur sig is funny
     

  10. #10  
    Senior Member I Modded My PSP LOLMAO's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Posts
    166
    have the psp's in all different colors like i dont think the psp 1000 had a silver psp but the slim did *wink wink* idk anything about the psp 3000
    ~Sincerely LOLMAO
    How To Downgrade A PSP|How To Check What Motherboard You Have|Tips For A New PSP Owner|How To Put Music On Your PSP|Supply Shop

    PSP HISTORY: 3.71(OFW) -> 1.50 -> IDR -> 4.01 -> 4.01M33-1 -> 4.01M33-2 -> 5.00(BROKE) -> 3.71 -> 4.01 -> 3.71 -> 4.01M33-2 -> 1.50(OFW)
     

  11. #11  
    Member PSP User
    Join Date
    May 2007
    Posts
    34
    ˙pǝƃuɐɥɔ ǝq pʃnoɥs ɹǝuuɐq ǝɥʇ ʞuıɥʇ I I think the banner should be changed.
     

  12. #12  
    Financially Raped PSP Elite Hacker thesexyone's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    3,118
    omfg necrothreadphiliac!!
    TRY PSP HACKING FOR DUMMIES!
    http://www.pspmod.com/forums/sony-ps...tml#post514825

    ...even a noob like you can click the link...

     

Similar Threads

  1. Looking For New Website Banner
    By looneytoon in forum Digital Art
    Replies: 12
    Last Post: 01-14-2009, 11:25 PM
  2. Rate My Banner
    By RavagedInferno in forum Digital Art
    Replies: 8
    Last Post: 03-31-2008, 10:18 PM
  3. Forum Banner
    By Nate Benton in forum Off-Topic Discussion
    Replies: 32
    Last Post: 03-13-2008, 06:53 AM
  4. Requesting a Banner
    By psp4lyf in forum Off-Topic Discussion
    Replies: 0
    Last Post: 02-17-2008, 04:58 PM
  5. Banner Battle
    By Arby_3000 in forum Off-Topic Discussion
    Replies: 24
    Last Post: 10-19-2006, 09:54 PM
Posting Permissions
  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •